אתר שומר שבת - נא לא לבצע הזמנות בשבת | משלוחים חינם לכל הארץ! (בקנייה מעל 349 ₪)

מדיניות החזרות

מהי מדיניות ההחזרה לפריטים שנקנו באתר?

מדיניות החזרות לפריטים שנקנו באתר 

אתם יכולים להחזיר את ההזמנה מהאתר תוך 14 יום מרגע קבלת ההזמנה שלכם מבלי שתצטרכו לספק הסבר. אם קיבלתם פריטים מהזמנה אחת בכמה חבילות, תקופת ההחזרה של 14 יום מתחילה ביום שקיבלתם את החבילה האחרונה. על מנת שנחזיר לכם את הפריטים במלואם, עליכם להחזיר אותם באריזה מתאימה ושלא נעשה בהם שימוש, שחיקה או פגיעה כתוצאה מהטיפול בפריטים. 

אנו מבקשים מכם לעמוד בתנאים הבאים:

  • המוצר במצבו המקורי ובאריזה
  • לבגדים מצורפים התגים המקוריים
  • לא נעשה במוצר שימוש משום סוג

אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי

  • אביזרים כוללים את כל חלקי האריזה המקורית
  • הנעלה נמצאת בתיבת הנעליים המקורית
  • אין בתנאי ההחזרה כדי לגרוע מהוראות כל דין

מדיניות החזרים יד שנייה

  • החזרות מוצרים יד שנייה יינתנו רק במקרה שהמוצר לא תואם את התמונות
  • לא ניתן להחזיר מוצרים יד שנייה ובכלל: ג’ינסים, קלפים ונעליים משומשות לכן אנו ממליצים טרם הקנייה לשאול את כל השאלות בנוגע למוצר

כיצד ניתן להחזיר את ההזמנה / מוצרים?

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו והוא ימסור לכם כתובת למשלוח ההזמנה וזאת בהתאם למקום המגורים שלכם

מתי מגיע ההחזר הכספי אחרי החזרת הזמנה?

מרגע הגשת הבקשה שלכם להחזיר פריט או פריטים מהזמנה באתר, מתחיל תהליך:

  • החבילה תועבר אלינו על ידי דואר ישראל ואנו נאסוף אותה ברגע שנקבל על כך עדכון מסניף הדואר
  • בתוך יומיים (ימי עסקים) מקבלת החבילה במחסן, תתקבל החלטה האם לאשר את ההחזרה. זו לא צריכה להיות בעיה, כל עוד אתם עומדים בתנאי ההחזרה שלנו
  • אם החבילה שלכם עונה על כל תנאי ההחזרה, תקבלו את הכסף חזרה במלואו לחשבון הבנק שלכם בניקוי דמי המשלוח ועמלת הסליקה, על פי מועד החיוב הספציפי שלכם מול הבנק

כל ההחזרות מתבצעות בכפוף להוראות החוק

מה מסגרת הזמן בה ניתן להחזיר את המוצרים שנרכשו באתר?

את המוצרים אשר נקנו באתר ניתן להחזיר בטווח זמן של 14 ימים , פריטי Outlet ניתן להחזיר בטווח זמן של 5 ימים – כלל ההחזרות יתבצעו בכפוף למדיניות ההחזרה של החברה

למה אתם לא יכולים לשלוח את ההזמנה?

ישנן כמה סיבות אפשריות שיכולות למנוע מאיתנו לשלוח את ההזמנה שלכם:

  • הפריטים שהזמנתם לא במלאי
  • אתם גרים באזור מרוחק בו אנחנו לא יכולים לספק את ההזמנה
  • יתכן שהייתה בעיה בתשלום